این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

دفتر بازرسی کل

 

1-دریافت شکایات واصله از اشخاص حقیقی و حقوقی و بررسی پیرامون صحت و سقم موارد شکایات و پیگیری موضوع تا اخذ نتیجه نهایی و پاسخگویی به شاکی .

 2 - پاسخگوئی حضوری و تلفنی به مراجعین؛هدایت و راهنمائی و رفع مشکل آنها در موارد مربوط .

-3 رسیدگی به شکایات مندرج در مطبوعات در زمینه های مربوط پس از حصول اطمینان از صحت و سقم مفاد آن ، و پاسخگوئی از طریق روابط عمومی 

4 -  برقراری ارتباط مستقیم و مستمر با واحدهای اقماری مختلف مرکز و واحدهای ، تابعه و تحت پوشش و دریافت و جمع بندی گزارشات واصله همراه با تجزیه و تحلیل لازم جهت اطلاع دبیر کل.

5 -  انجام بازرسی های لازم و مستمر از واحدهای مختلف و تنظیم و تکمیل گزارش عملیاتی به صورت  فصلی

6 - تهیه و تنظیم برنامه   بازرسی مستمر ، دوره ای و یا موردی  و ارائه گزارش نهایی به دبیر کل

7-دفتر بازرسی کل موظف است بر اساس این دستورالعمل ها به شکایات واصله از مردم رسیدگی و پاسخ مقتضی را در اسرع وقت به ذینفع ارائه نماید و در صورت تشخیص تخلف از سوی کارکنان  مرکز  نسبت به ارجاع پرونده فرد متخلف به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری بدوی اقدام نماید .

بدیهی است پس از خاتمه رسیدگی در هیئت های بدوی و تجدید نظر ، نتیجه نهایی را به ذینفع یا ذینفعان اطلاع دهد .

8 – اعزام بازرس یا تیم های بازرسی جهت انجام بازرسی های مستمر ، موردی و یا دوره ای به منظور تهیه گزارش لازم و ارائه پیشنهادات و راه حل های مناسب جهت رفع نقص و مشکلات به  مراجع مربوطه

9- بازرسی واحدهای تخصصی و مدیریت های مربوطه واخذ نظر در خصوص موضوعات مطروحه به منظور رسیدگی و درصورت لزوم ارائه پاسخ به شکات        

 10- یاری جستن از سیستم های پیشرفته  و مکانیزه و الکترونیکی به منظور افزایش دقت ، سرعت و کیفیت گزارش گیری و گزارش دهی

 11 - اعلام موارد تخلفات اداری مشهود در حین انجام بازرسی به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری و اطلاع مراتب به دبیر کل نیز انعکاس مراتب به شاکی

12 - کلیه مدیران و رؤسای مرکز  با  دفتر  بازرسی همکاری لازم را معمول و در غیر اینصورت با فرد خاطی برخورد خواهد شد .

 13 - نصب صندوق در محل  های مناسب به منظور دستیابی به پیشنهادات و انتقادات و شکایات ارباب رجوع و گزارش دسته بندی شده نظرات واصله جهت اطلاع بالاترین مرجع مرکز ( دبیر کل ) .

مرکز توسعه فرهنگی اجتماعی

اعضاء فعال مرکز

اهداف مرکز

طبق اساسنامه مصوب اهداف مرکز عبارتند از : کمک به توسعه فرهنگی و اجتماعی با رویکرد مردم محور، ترویج و انسجام جمعی و گسترش اعتماد اجتماعی و وفاق ملی و تقویت زیر ساخت های توسعه اعم از انسانی، اجتماعی و زیست محیطی و گردشگری، کارآفرینی و امور جوانان و نیز ترویج مثبت اندیشی، هویت یابی و خود باوری با بهره گیری از پتانسیل های قوی و موثر مردمی و توسعه متوازن با تمسک به رهنمود های مقام معظم رهبری نظام

تماس با ما

  آدرس: تهران، خیابان آزادی، بعد از جیحون، پلاک 385، طبقه همکف
  info (@) markaztoseeh.ir
  98.21.66157830+
  98.21.66157822+
با توجه به اینکه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت فهام بوده و در قالب تفاهم نامه ای فرهنگی مدیریت و هدایت سایت توسط مرکز توسعه فرهنگی و اجتماعی استان تهران بعمل می آید .
طراحی سایت : اکسین

Please publish modules in offcanvas position.